FAQ - przeczytaj zanim zapytasz!

Co oferuje Gabinet Masażu i Fizjoterapii Body Zone?
Gabinet specjalizuje się w usługach z zakresu masażu (do wyboru m.in. masaże: klasyczny, lecznicze, sportowy, relaksacyjne, itd.), fizjoterapii (m.in. kinezjotaping, gimnastyka ogólnousprawniająca, terapia indywidualnie dobierana do potrzeb Klienta, rozluźnianie mięśniowo – powięziowe, rehabilitacja osób z niepełnosprawnością ruchową, itd.), sauna, vouchery upominkowe, serie zabiegów oraz masaż biurowy.
Jak można dojechać do Gabinetu?
Do Gabinetu można dostać się za pomocą komunikacji miejskiej – najbliższe przystanki to Opolska Estakada oraz Al. 29 Listopada. W pobliżu znajduje się również przystanek Bociana. Dostać się można komunikacją miejską z większości miejsc w Krakowie, dogodna komunikacja z pobliskich miejscowości, jak Bibice, Węgrzce, Zielonki, Michałowice, itd. Również przyjechać samochodem – bezpłatny parking lub rowerem :).
Nie wiem jaki zabieg wybrać. Jak zdecydować, który zabieg będzie dla mnie najbardziej odpowiedni?
Większość zabiegów można wybierać na miejscu. Jednak warto zastanowić się, czy zabieg ma na celu efekt leczniczy czy relaksacyjny. Proszę zastanowić się, czy w ostatnim czasie pojawiły się jakiekolwiek niesprzyjające dolegliwości (jak np. stres, ból, napięcia mięśniowe, uraz): wtedy łatwiej podjąć decyzję o formie zabiegu.
Czy muszę decydować podczas rezerwacji, jaki zabieg chcę wybrać?
Zaleca się poinformować wcześniej o chęci skorzystania m.in. z masażu ciepłym olejkiem (taka informacja jest istotna, żeby pracownik mógł się odpowiednio wcześnie przygotować do zabiegu). Proszę również o podawanie czasu trwania wizyty – w celu zaplanowania odpowiedniej ilości czasu.
Jakie są formy rezerwacji?
Rezerwacji można dokonać telefonicznie, sms-owo, mailowo, rezerwację online lub bezpośrednio w Gabinecie. Przy rezerwacji sms-owo oraz e-mailowo, proszę poczekać na informację, czy wybrany przez Państwa termin jest wolny.
Jakie są formy płatności?
Forma płatności za usługi oferowane przez gabinet to gotówka, przelew internetowy.
Dane do konta, dla przelewu internetowego:
Anna Krawczyk Body Zone
Gabinet Masażu i Fizjoterapii
Nr konta (Alior Bank): 33 2490 0005 0000 4100 4338 6043
W tytule proszę wpisać swoje imię i nazwisko oraz rodzaj zabiegu, za jaki Państwo płacą.
Kto może korzystać z usług?
Z usług tak naprawdę może korzystać każdy. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z usług oferowanych przez Gabinet, poprzez pisemną zgodę rodzica/opiekuna.
Kiedy otwarty jest Gabinet?
Gabinet jest otwarty w godzinach podanych w zakładce"Kontakt"
Jak można kupić Voucher?
Voucher można zakupić bezpośrednio w Gabinecie, można zamówić Voucher przez internet – voucher wysyłany jest na podany e-mail po zaksięgowaniu kwoty na koncie. Istnieje również wysyłki Vouchera pocztą/kurierem, również po zaksięgowaniu zapłaty na koncie.
Jakie są warunki realizacji Vouchera?
Vouchery sprzedawane są na bieżąco. Każdy Voucher posiada specjalny, indywidualny numer – który należy podać podczas rezerwacji, oraz datę, do kiedy ma być on zrealizowany (zazwyczaj są to 12 miesiący od dnia zakupu – w szczególnych sytuacjach, czas ten jest wydłużany).
Rezerwacji należy dokonać najpóźniej na tydzień przed upływem terminu jego ważności.
Zabiegi z Vouchera realizowane są od poniedziałku do piątku (w godz. 10:00 – 20:00) po wcześniejszej rezerwacji. W przypadku nie odwołania wizyty z 24-godzinnym wyprzedzeniem, zabieg przepada.
Nie ma możliwości wymiany Vouchera na gotówkę.Voucher nie może zostać zrealizowany w dni świąteczne
Czy można korzystać z sauny? Jakie są wskazania i przeciwwskazania do sauny?
Jeśli nie ma żadnych przeciwwskazań, zaleca się korzystać z sauny przed zabiegiem. Zachęcam do zapoznania się szczegółowo z zasadami korzystania z sauny, wskazaniami, przeciwwskazaniami oraz wpływem na organizm.
Po co wypełnia się Kartę Klienta?
Karta Klienta służy do lepszego poznania Klienta. Wypełnia się ją podczas pierwszej wizyty, przed zabiegiem, umieszczając na niej podstawowe dane osobowe (imię, nazwisko, wiek oraz telefon kontaktowy) oraz podstawowe informacje o obecnym stanie zdrowia. Dane te są niezbędne do jak najefektywniejszego wykonania usługi – oraz w razie ewentualnych przeciwwskazań – zaproponować korzystną alternatywę. Wszystkie dane podane w Karcie Klienta są poufne i są przechowywane tylko na potrzeby Gabinetu.
Co jeśli spóźnię się na wizytę?
Jeżeli Pracownik Gabinetu ma umówioną wizytę z kolejnym Klientem zaraz po planowanej wizycie – w takim wypadku zabieg niestety będzie musiał być skrócony.
Chciałbyś skorzystać z oferty Gabinetu – czy mogę liczyć na specjalną zniżkę lub atrakcyjne rabaty?
W pierwszej kolejności o nowościach i specjalnych ofertach informowani są nasi stali Klienci. Oni też mają pierwszeństwo w skorzystaniu z aktualnych promocji. Oczywiście, jeśli planują Państwo zostać naszymi stałymi Klientami – możemy dostosować indywidualną ofertę dostosowaną specjalnie dla Państwa.